BMW 3.0 CSi

Eind 2007 is er een begin gemaakt met de voorwielophanging aan te passen. Het negatieve camber werd in eerste instantie bereikt door langere onderste draagarmen te monteren. Dit wordt nu gedaan door montage van een camberplaat, waardoor de bovenkant van de demperstang verder naar binnen komt te staan.

Begin 2008 zijn er op de veerpoten schroefdraadhulzen gelast. Hierdoor kunnen er race-veren gebruikt worden, om een stuggere afstelling te bereiken en tevens de auto in hoogte te kunnen verstellen. Voor de demping zijn er Spax schokbrekers gemonteerd, die top-adjustable zijn.

Om het brandstof toevoer probleem op te lossen (halfvolle tank, in de bochten), is er een catchtank gemonteerd. Nu wordt de benzine eerst in dit aluminium tankje gepompt, en daarna (met een andere pomp) richting de motor.

Begin 2009 heeft Marcel een groep A racevliegwiel en 140 mm AP 2-plaats koppeling aangeschaft. Hiervoor zijn de nodige aanpassingen gedaan, zoals het monteren van een (Saab) hydraulisch druklager.